Nizam Free Blog Search
free screensaver,music, and many more...: Jobs for u

hi all..here is news for u

Friday, December 19, 2008

Jobs for u

korang nak duit tak..sekarang ni aku adalah beberapa projek yang tak keluarkan modal tapi dapat duit..korang tahu sekarangkan macamane ekonomi dan cara hidup sekarang,nak buat kerja pun pakai duit..tapi aku ikhlas nak tolong korang atau adik beradik yang nak cuba..

1)korang boleh klik dan tengok website ni tapi website ni kureng sikit sebab judi,tapi nak buat duit suka2 boleh la..

http://www.bankrollmob.com/?t=4723

2)ni duit halal n ada duit haram n pandai2 la korang cari kat blog aku k

http://free-to-downloaded.blogspot.com

3)ha..yang ni halal ..jadi agent insurans etiqa takaful..komisyen lumayan,dapat insurans nyawa percuma dan kerja,ikut suka korang..part time boleh,full time pun boleh..yang best nye,kalau korang jadi agent n cari orang,orang yang masuk tak bayar untuk dapatkan polisi..sebab ape..mesti korang konfius kan...sebab dorang pun akan jadi ejen jugak..modallllll.....cuma perlukan 3 keping gambar ukuran lesen(supaya dapat buat pas),salina nombor buku atau kad(maybank sahaja),salaina kad pengenalan dan kelulusan sekurang2nya SPM(fotostat sekeping k n bagi sesiapa yang tak ada,tak pe nanti aku ejas)..

dan syarat2 paling penting atau kelayakan menjdai ejen,sihat tubuh badan,umur antara 18 - 59 tahun,islam dan warganegara(malaysia la)

yang minat boleh e-mail aku di

mohdniz_83@yahoo.com

atau call je aku

018-3948835,...

tapai kalau boleh call aku pukul 9.30am ke atas la k...

yang benar,
nizam rawang

No comments:

result